98,8 Klanttevredenheid bij CEDEO onderzoek !!

In het CEDEO klanttevredenheidsonderzoek onder onze afgestudeerde trainers en coaches waardeerden zij onze opleidingen met 98,8 procent klanttevredenheid.



Afgelopen maanden voerde CEDEO het 2-jaarlijkse klanttevredenonderzoek uit onder afgestudeerde coaches en trainers van onze open coachingsopleidingen en trainersopleidingen. Ik ben super trots dat zij ons opleidingsinstituut waardeerden met 98,8 procent klanttevredenheid!

Ik citeer hier graag enkele passages uit het CEDEO klanttevredenheidsrapport:
‘Over het geheel zijn alle geïnterviewden positief tot zeer positief over de opleidingen en de samenwerking met het instituut. Meerdere sterke punten komen uit de interviews naar voren, zoals: de gedegen introductie, de mogelijkheid om vooraf een workshop te volgen, de kwaliteit van de trainers en de opleidingen, de professionaliteit en de klantgerichtheid.’

Uitspraken uit het CEDEO klanttevredenheidsrapport
Enkele uitspraken ter illustratie:

  • ‘Sterk vind ik de aansluiting en link met de praktijk, het uitgebreid oefenen en het out-of-the-box denken van de trainer.’
  • ‘Het belangrijkste dat je meekrijgt is het leren om niet veroordelend te zijn. Je moet als mens aan de slag en daarmee helpen zij je.’
  • ‘De trainers zijn heel sterk en de opleiding is heel breed.’
  • ‘Het was een combinatie van het zakelijk duidelijk maken en met veel empathie leiden van de groep.’
  • ‘Ze zijn heel erg gericht op meer dan alleen vaardigheden. Ze kijken ook naar hoe je als individu functioneert met heel veel reflectie.’
  • ‘Het is vooral heel praktisch ingesteld met veel doen.’
  • ‘Ik ben gestart met een tweeledig doel, namelijk mijn eigen ontwikkeling en de mogelijkheid om te werken als coach. Op beide punten heeft het mijn verwachtingen overtroffen.’

CEDEO
CEDEO voert klanttevredenheidsonderzoeken uit onder de klanten van opleidingsinstituten.
Tijdens het klanttevredenheidsonderzoek bij Blankestijn & Partners benadert CEDEO afgestudeerden aan onze trainersopleidingen en coachingsopleidingen met een aantal gerichte vragen. Hierbij staat de vraag centraal in hoeverre wij als opleidingsinstituut de gewekte verwachtingen en gedane beloften daadwerkelijk waar hebben gemaakt.
CEDEO stelt zich op het standpunt dat voor de CEDEO erkenning tenminste 80% van de geïnterviewden zich dient uit te spreken in termen van ‘tevreden’ tot ‘zeer tevreden’.

Meer weten over dit onderwerp?

We hebben regelmatig nieuwe blogs, nieuws en tips.

Volg ons op social media

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Relevante artikelen


Onderwerpen

    Praat mee

    Om SPAM op mijn blog te voorkomen dien je eerst onderstaande in te vullen voordat je kunt reageren. Hopelijk blijf je geïnspireerd om je reactie te plaatsen!